Opinie

+Problematyka okluzji i zaburzeń czynnościowych narządu żucia w stomatologii w ujęciu interdyscyplinarnym

Merytoryczna perfekcja, szersze spojrzenie na pacjenta. Pan Doktor uświadomił mi braki w wiedzy i potrzeby świadomego planowania leczenia.

Szkolenie wymaga sporej wiedzy wyjściowej, bardzo treściwe. Na plus – omawianie sytuacji na przykładach konkretnych pacjentów.

Bardzo, bardzo praktyczne i przydatne szkolenie.

Szkolenie spełniło moje oczekiwania, bardzo dużo wiedzy, którą należy przyswoić. Prowadzący bardzo mądry, z dużą wiedzą. Niektórzy z nas zostali wstępnie wyuczeni.

Wiedza teoretyczna przełożona na praktykę – zmusza do myślenia i wyciągania wniosków. Bardzo dobre warunki lokalowe i bardzo dobry catering.

Szkolenie spełniło moje oczekiwania, niektóre aspekty przerosły moje oczekiwania. Jestem zadowolony.

Szkolenie treściwe, wyczerpujące temat, prowadzone z zaangażowaniem. Duża wiedza i doświadczenie prowadzącego.

Bardzo dobra atmosfera, super kontakt z innymi uczestnikami – bo grupa była rewelka oraz z prowadzącym. Była teoria i praktyka, jednak zabrakło mi dyskusji.

Prowadzący szkolenie ma bardzo dużą wiedzę i chętnie się nią dzieli z kursantami. Atmosfera bardzo sympatyczna. Myślę, że sporo się nauczyłam.

Bardzo dużo informacji przekazanych w przystępny sposób. Świetna atmosfera. Super prowadzący.

Szkolenie przeprowadzone w formie bardzo zrozumiałej i rzetelnej. Dokładnie tłumaczono zagadnienia, jeśli ktoś nie rozumiał. Teoria potwierdzona praktyką.

Zaczęłabym tylko od teorii na początku i dopiero po kilku jej godzinach przeszła do badania pacjentów. Pozwoli to na łatwiejsze „poukładanie się” informacji w głowie. Ale fakt, że mamy możliwość kontaktu z prawdziwymi pacjentami i ich problemami jest super i ma nieocenione znaczenie.

Szkolenie spełniło moje oczekiwania i zachęciło do udziału w kolejnych, dalszych stopniach.

Szkolenie na bardzo wysokim poziomie. Dużo wiedzy przekazanej przez bardzo konkretnego prowadzącego. Trudne zagadnienia przekazane w przystępny sposób. Szkolenie zachęca do dalszego rozwoju wiedzy z tematyki okluzji.

Charyzmatyczny prowadzący.

Dużo informacji niedostępnych w innych materiałach (książkach, publikacjach). Podejście najmniej inwazyjne, ale skuteczne. Duża dawka wiedzy praktycznej, ale za mało przypadków klinicznych.

Wiedza przekazana w sposób umożliwiający jej praktyczne zastosowanie w gabinecie. Prowadzący świetnie przygotowany merytorycznie. Trudne zagadnienia omówione w przystępny sposób. Wiedza teoretyczna od razu wykorzystana na ćwiczeniach  z pacjentami. Zachęca do kontynuacji poszerzania wiadomości. Super.

Szkolenie spełniło moje oczekiwania. Wiedza, którą zdobyłam pozwoli mi na diagnostykę i leczenie prostych i umiarkowanie trudnych przypadków (po III stopniu mam nadzieję, że również trudnych). Umiejętności, które nabyłam dodały mi odwagi do tego, aby spróbować leczyć pacjentów z problemami okluzyjnymi i całego układu ruchowego narządu żucia.

Szkolenie przydatne, umożliwiające rozwój praktyki i pracy.

Rozwój i stabilizacja nowej wiedzy teoretycznej i umiejętności praktycznych.

Szkolenie na bardzo wysokim poziomie merytorycznym i praktycznym.

Dziękuję bardzo za szkolenie. Teraz muszę sobie wiedzę przeanalizować, powtórzyć i przećwiczyć na nowo.

Szkolenie spełnia moje oczekiwania. Jestem zadowolona z kursu. Czekam na 4 część.

Rzeczowo, profesjonalnie, metodycznie, psychopatycznie.

Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie.

Szkolenie na bardzo dobrym poziomie.

Szkolenie na pewno przydatne w codziennej praktyce, które rozświetla problemy, których wcześniej nie potrafiłam rozwiązać.

Szkolenie jak zwykle na bardzo wysokim poziomie. Dzięki wiedzy wyniesionej z 3 części można leczyć pacjentów bardzo przewidywalnie i świadomie, nie obawiając się niespodziewanych powikłań. Wiedza niesamowicie użyteczna w praktyce. Jestem pod wielkim wrażeniem wiedzy doktora i jego talentu do przekazywania tej wiedzy innym lekarzom.

W pełni zadowalający poziom szkolenia, wyczerpujące przedstawienie tematu. Ogromne zaangażowanie prowadzącego i doskonała atmosfera. Nie było pytań bez odpowiedzi.

Szkolenie wnoszące sporo nowej wiedzy. Systematyzujące poprzednie stopnie.

Szkolenie dotyczyło tematów, które interesują mnie bardzo w kontekście leczenia pacjentów z zaburzeniami okluzji.

Dużo praktyki, ciekawy temat, miła atmosfera.

Szkolenie jest bardzo potrzebne dla ortodontów, do kompleksowego planowania leczenia, podejście interdyscyplinarne.

Szkolenie otwierające oczy na okluzję, a przymykające na inne filozofie.

Dużo praktyki i pracy z Pacjentami. Jasno wytłumaczona teoria, choć mało usystematyzowana. Cierpliwy prowadzący.

Mocna strona szkolenia to zajęcia z Pacjentami.

Szkolenie było wartościowe, czasem pojawiało się za dużo dygresji, natomiast spełniło moje oczekiwania.

Dobrze przygotowane szkolenie o tematyce rzadko poruszanej na innych kursach. Część praktyczna pozwalająca na pacjencie przełożyć teorię na praktykę.

Super prowadzący, ma dużą wiedzę.

Praktyczne i rozwijające dotychczasowe umiejętności i wiedzę z zakresu okluzji. Ciekawe.

+Innowacyjna okluzja i fizjoterapia stomatologiczna w leczeniu pacjentów z bólami głowy kręgosłupa i wadami postawy

Super materiały szkoleniowe. Świetne prowadzenie i otwartość prowadzących.

Jestem zachwycona szkoleniem, nowatorskim podejściem i szerokim ujęciem tematu.

Bardzo ciekawe i rozwojowe szkolenie. Dużo przydatnej wiedzy do wdrożenia w gabinecie.

Szkolenie w dużej części było praktyczne, co pozwala na uzyskanie jeszcze większej wiedzy.

Kurs bardzo mi się podobał. Jestem zaskoczona wiedzą prowadzących. Bardzo „rozjaśniło mi się” zapatrzenie na niektóre aspekty. Chcę uczestniczyć w szkoleniu drugiego stopnia.

Kurs merytoryczny, potrzebny każdemu lekarzowi dentyście oraz fizjoterapeucie. Przedstawiony w przystępny sposób.

Merytorycznie i profesjonalnie.

Rewelacyjni prowadzący. Szkolenie bardzo dobrze przygotowane pod względem merytorycznym. Wyczerpujące materiały.

Szkolenie bardzo przydatne w codziennej praktyce, wiele elementów można wdrożyć od razu do leczenia i diagnostyki.

Szkolenie profesjonalne, merytoryczne. Jestem zachwycony.

+Licówki porcelanowe – planowanie preparacja osadzanie

Szkolenie bardzo dobrze przygotowane merytorycznie, dużo informacji teoretycznych, jak i wskazówek praktycznych. Prowadzący odpowiada na wszystkie pytania, prezentacja bardzo wyczerpująca. Trochę za krótki czas praktyczny i kilka narzędzi brakuje do pracy, np. oświetlenie, zgłębnik, lusterko.

Świetna część teoretyczna – materiałowa! Prowadzący konkretny. Chętnie bym zobaczyła gotowe licówki z modelami.

Bardzo dziękuję za wiedzę, cierpliwość prowadzącej – że chciała się z nami podzielić swoimi doświadczeniami i tymi z wpadkami, a nie tylko sukcesem.

Szkolenie bardzo dobre pod względem merytorycznym, dużo przykładów własnych z uwzględnieniem również niepowodzeń. Wyczerpujące odpowiedzi na wszystkie pytania, przyjazna atmosfera.

Szkolenie bardzo interesujące, edukacyjne.

Dobra organizacja, konkretna prowadząca, dobra lokalizacja kursu, materiały szkoleniowe dobrze przygotowane.

Odpowiednia ilość czasu poświęcona na konkretne zagadnienia.

Szkolenie zaspokoiło moje potrzeby w zakresie wiedzy praktycznej i teoretycznej ww. tematu. Prowadząca otwarta, pomocna, skupiona na przedstawieniu tematu w sposób chronologiczny.

Wartość merytoryczna szkolenia na najwyższym poziomie. Bardzo dużo praktycznych wskazówek, pozwalających nam zacząć od poniedziałku.

+Rozwój placówki stomatologicznej z uwzględnieniem zasad biznesu i finansów

Super szkolenie. Szczególna pochwała za dużą „interaktywność”.

Szkolenie bardzo przydatne, pozwoliło mi na zrozumienie kwestii finansowych, modelu biznesowego oraz zasad działania marketingu. Dzięki szkoleniu jestem
w stanie przeanalizować rynek pracy oraz zastanowić się co poprawić w swojej placówce.

Bardzo wartościowe szkolenie – ciekawe, ukazujące możliwości rozwinięcia mojego gabinetu. Bardzo wysoko oceniam i doceniam prowadzącego. Dziękuję bardzo za dwa dni ciekawego szkolenia.

Ciekawe, otwierające oczy szkolenie. Prowadzący bardzo zaangażowany, posiadający bardzo dużą wiedzę. Polecam.

Bardzo wartościowe szkolenie, świetny kontakt z prowadzącym, wyczerpujące odpowiedzi na wszystkie pytania.

Bardzo fajne i profesjonalne szkolenie. Świetny prowadzący – ale zbyt krótko!

+Budowa efektywnego zespołu/Warsztaty zarządzania zespołem

Szkolenie przydatne, konkretne i na temat.

Świetne szkolenie dla właścicieli praktyk lekarskich, a zwłaszcza dla tych którzy planują taką placówkę otworzyć. Spora ilość konkretnej wiedzy. Polecam.

Szkolenie spełniło moje oczekiwania. Bardzo dobre przedstawienie tematu. Dużo wartościowych przykładów. Dobrze rozdysponowany czas.

Bardzo wysoka jakość szkolenia.

Profesjonalny prowadzący, dobrze przygotowane materiały dydaktyczne, przyjazna atmosfera.

Perfekcyjnie przygotowane materiały.

Sprawne przeprowadzenie, dobrze dobrany materiał, ciekawie przedstawione zagadnienia poparte przykładami.

Szkolenie zostało przeprowadzone bardzo profesjonalnie, w miłej atmosferze. Zyskaliśmy bardzo dużo informacji, wiedzy praktycznej. Ilość wiedzy, którą otrzymaliśmy można by spokojne „podzielić” na większą liczbę godzin. Super pomysłowe są tzw. Ćwiczenia (w praktyce)

+Sprawdzone strategie budowania marki i pozyskiwania pacjentów

Obfite w wiedzę szkolenie z podstaw biznesu dla właścicieli i menedżerów gabinetów stomatologicznych, chcących nauczyć się zarządzania firmą. Kurs porusza ważne obszary jakie powinno się brać pod uwagę w przypadku planowania otwarcia gabinetu, rozwój istniejącego gabinetu lub jakiejkolwiek inwestycji czy zmian w firmie. Polecam.

Szkolenie było merytoryczne, prowadzone z werwą, jasno i precyzyjnie.

Bardzo fajne, na pewno polecę innym.

+Warsztaty komunikacji i motywowania pacjentów

Uważam, że to szkolenie w 100% zaspokoiło moje potrzeby, uzupełniło moją wiedzę, a to czego się nauczyłam, mogłam przećwiczyć na ćwiczeniach praktycznych, co na pewno sprawi, że zapamiętam bardzo dużo.

Szkolenie na wysokim poziomie, dostosowane do potrzeb uczestników. Rozdzieliłabym uczestników szkolenia na osoby początkujące i zaawansowane, aby jeszcze więcej skorzystać.

Dostosowane do problemów/pytań uczestników. Dostosowane do poziomu wiedzy uczestnika. Swobodny prowadzący, wprowadza dobrą atmosferę. Szczegółowe szkolenie, nowości.

Szkolenie przeprowadzone w bardzo zrozumiały i pomocny sposób. Bardzo dużo wiedzy wyniosłam ze szkolenia. Pomocne są również materiały szkoleniowe, które otrzymałam oraz ćwiczenia przedstawiające przykłady.

Profesjonalnie, ciekawie, w przyjaznej atmosferze.

Profesjonalne podejście, przede wszystkim indywidualne.

+Konsultacja prezentacja i akceptacja interdyscyplinarnych planów leczenia

Bardzo pomocne dla osób potrzebujących informacji na temat skutecznej komunikacji z pacjentami. Zmiana spojrzenia na rolę komunikacji.

Bardzo ciekawe szkolenie, dynamiczne, dużo wnoszące.

Szkolenie dobrze przygotowane merytorycznie, odpowiednia ilość materiału w teorii i praktyce.

Jestem zadowolona z przyjazdu i uważam czas tu spędzony za dobrą inwestycję.

Szkolenie dało mi mnóstwo korzyści, zmieniło moje myślenie i mam nadzieję, że ułatwi mi pracę i wpłynie na mój dalszy rozwój. Jestem bardzo zadowolona.

Bardzo dobry kontakt z kursantami. Dobra znajomość problemów lekarza dentysty. Świetna znajomość zasad komunikacji z pacjentem. Prowadzący podaje gotowe schematy postępowania, które można wdrożyć „od zaraz” w gabinecie.

+Struktura wizyty w gabinecie higieny stomatologicznej

Szkolenie było wyczerpujące. Zawierało najnowsze informacje na temat wytycznych podczas zabiegu. Poznałam nowości na rynku przeznaczone do higieny jamy ustnej.

Szkolenie bardzo ciekawe, duże doświadczenie pań prowadzących. Możliwość porównania własnej pracy. Poznałam nowe produkty stosowane do higienizacji, które wprowadzę do gabinetu. Wymiana doświadczeń. Bardzo ciekawa możliwość ćwiczenia na fantomie.

Dobre szkolenie, fajne ćwiczenia w 1 dniu.

Szkolenie profesjonalne. Przygotowanie merytoryczne osób prowadzących imponujące. Bardzo miła atmosfera.

Szkolenie odbyło się w przyjaznej atmosferze. Prowadzący w pełni wyczerpał temat. Byli kompetentni oraz otwarci na rozmowę.

Jestem zadowolona. Jedyna uwaga zbyt dużo krótkich przerw, myślę, że lepiej byłoby zrobić mniej przerw, ale długich.

Szkolenie interesujące. Prowadząca pełen profesjonalizm. Ciekawy przekaz informacji.

Bardzo przydatne informacje.

Jestem zadowolona ze szkolenia. Cieszę się, że byłam na części teoretycznej i praktycznej.

Bardzo ciekawe i edukujące.

Bardzo zadowalające. Miło spędzony czas. Dużo nowości.

W bardzo dobry sposób przedstawione problemy różnych grup pacjentów i sposoby, aby pomóc pacjentom w rozwiązaniu ich problemów.

Prowadząca bardzo interesująco prowadziła szkolenie. Wszystko ok.

Szkolenie prowadzone w sposób ciekawy z ekspresją. Duży wybór prezentowanych produktów stomatologicznych.

+Wizerunek i komunikacja personelu pomocniczego

Szkolenie bardzo przydatne, duży zastrzyk wiedzy na wiele problematycznych tematów. Jestem pewna, że po tym szkoleniu moja rozmowa z pacjentami problemowymi, bólowymi, itp. będzie wyglądała zupełnie inaczej.

Moim zdaniem szkolenie zostało rzetelnie przeprowadzone. Były wiadomości teoretyczne, jak i praktyczne. Miła atmosfera podczas szkolenia.

Bardzo przydatne szkolenie, dające cenne wskazówki w komunikacji z pacjentem.

Ciekawe pokazanie modeli, procedur, które można wdrożyć w sytuacjach w gabinecie. Omówienie strategii zachowania w różnych przypadkach.

Fajnie, że podajemy na początku problemy, które nas dotyczą i tym się zajmujemy. No i prawie każdy temat poruszony.

Szkolenie bardzo przydatne. Uzyskałam wiele odpowiedzi na nurtujące mnie pytania.

Szkolenie mnie zaskoczyło, gdyż okazało się, że zostały poruszone wszelkie nurtujące mnie „problemy gabinetu”. Szkolenie uświadamia, że trudności można rozwiązać poprzez skuteczną, zdecydowaną rozmowę.

Szkolenie zostało przeprowadzone profesjonalnie i wyczerpująco. Szkolenie przyczyniło się do wzrostu wiedzy oraz umiejętności.

Szkolenie krótkie, ale skondensowane prowadzone z dozą humoru.

Szkolenie prowadzone w profesjonalny sposób, interesujące i godne polecenia.

Konkretne, na temat, godne polecenia! Prowadzący miły, zaangażowany w szkolenie.

Szkolenie wyczerpujące temat w zakresie obsługi gabinetu pacjentów obsługiwanych w ramach procedur prywatnych, natomiast nie wyczerpuje wizyt w ramach NFZ (prawa pacjenta oraz nie współdziałanie instytucji NFZ).

Szkolenie na pewno będzie bardzo przydatne w codziennej pracy, uczy jak odpowiednio odmówić, ale i zachęcić pacjenta do leczenia.

Szkolenie zostało zorganizowane na jak najwyższym poziomie, przez bardzo konkretnego i uśmiechniętego P. Kamila Kuczewskiego. Indywidualne przedmioty dydaktyczne.

+Relacje i trudne sytuacje personelu pomocniczego

Jestem zadowolona, myślę, że wykorzystam to w swojej pracy.

Szkolenie ukierunkowane na potrzeby gabinetu. Poruszane tematy problematyczne, z którymi spotykamy się w pracy.

Szkolenie przeprowadzone bardzo sprawnie. Zwięźle przekazany materiał. Dużo ćwiczeń. Ciekawe przykłady danych rozwiązań.

Przyjazna, komfortowa atmosfera. Poruszane istotne tematy. Miły prowadzący.

Fajnie, miło, śmiesznie, za krótko. Jednak szkolenia takie nie mają większego sensu jeżeli wiemy to „MY” – personel średni, a nie możemy wszystkiego wdrożyć w życie. Powinny być szkolenia z lekarzami, żeby razem znaleźć problemy i je rozwiązywać.

Merytorycznie bardzo dobre szkolenie. Sposób prowadzenia bardzo dobry, luźny kontakt, swobodny.

Szkolenie było przedstawione w prosty, zrozumiały dla nas sposób. Było oparte na sytuacjach z pacjentami, które zdarzają się również w naszym gabinecie, co ułatwiło zrozumienie pewnych zachowań i uczenie się ich.

Szkolenie było przydatne, nauczyło mnie jak rozwiązywać konflikty lub jak próbować je rozwiązywać, złagodzić.

Bardzo mi się podobało. Bardzo ciekawie prowadzone. Bardzo miły i konkretny prowadzący.

Szkolenie było bardzo obszerne. Dużo ciekawej tematyki. Było poprowadzone na temat.

Szkolenie bardzo mi pomogło. Podbudowało moją samoocenę. Oceniam je bardzo dobrze.

Program szkolenia był ciekawy, konkretny, miła atmosfera. Na pewno będę stosować uzyskaną wiedzę w swoim życiu.

Program szkolenia był ciekawy, profesjonalne podejście oraz miła atmosfera.

Szkolenie przebiegło w dobrej atmosferze. Zostało poruszone dużo ważnych pytań i zostały dobrze rozwinięte tematy.

Szkolenie bardzo mi się podobało. Spełniło moje oczekiwania. Dowiedziałam się wiele przydatnych rzeczy, które z pewnością będę starała się wdrożyć w codzienną pracę.

Szkolenie zostało przeprowadzone rzetelnie, poruszało problemy, z którymi spotykamy się na co dzień, przedstawiało rozwiązania tych problemów. Przeprowadzone ćwiczenia praktyczne były bardzo pomocne.

Szkolenie uczy jak poprawnie informować pacjenta oraz jak z nim rozmawiać. Uczy asertywności. Prowadzący odpowiada na wszystkie pytania i informacje są bardzo przydatne w codziennym życiu zawodowym.

Szkolenie bardzo mi się podobało, bardzo dużo się dowiedziałam nowych rzeczy, a rzeczy które już wiedziałam – pozwoliło mi to szkolenie poukładać w głowie (uporządkować).

Wykładowca dobrze przedstawił problemy. Wykłady zwięzłe i praktyczne. Dużo przykładów z praktyki.