Szczegóły szkolenia
- Gdańsk
- 27 czerwca 2020
- 2020-06-27 10:00 – 2020-06-28 17:00
Koordynator leczenia w placówce stomatologicznej
Gdańsk
2020-06-27 10:00 – 2020-06-28 17:00
27 czerwca 2020
000000
Kamil Kuczewski
Inne wydarzenia OrganizatoraKoordynator leczenia w placówce stomatologicznej
Gdańsk
2020-06-27 10:00 – 2020-06-28 17:00
27 czerwca 2020
Dla kogo jest to szkolenie
Szkolenie przeznaczone dla dentystów, menadżarów oraz właścicieli placówek stomatologicznych, którzy chcą podwyższyć swoje umiejętności negocjacyjne i kompetencje zarządcze.
Cel edukacyjny
Nowoczesna stomatologia stawia przed dentystami i menedżerami placówek stomatologicznych nowe wyzwania. Dentysta musi znać się na leczeniu, obsłudze pacjenta, organizacji gabinetu, negocjacjach handlowych i pełnić wiele innych funkcji. Nasze szkolenie dedykujemy dentystom, menedżerom i właścicielom placówek stomatologicznych, którzy chcą podwyższyć swoje umiejętności negocjacyjne i kompetencje zarządcze.
Po szkoleniu Uczestnik posiada wiedzę z zakresu:
- finansowania procedur stomatologicznych
- tworzenia standardów obsługi pacjenta w swojej placówce
- budowania łańcucha wartości dodanej
Po szkoleniu Uczestnik posiada umiejętności:
- analizy potrzeb pacjentów
- tworzenia przekazów komunikacyjnych dostosowanych do określonych grup
- stosowania różnych technik negocjacyjnych
Po szkoleniu Uczestnik posiada kompetencje:
Samokształcenia się, rozumienia znaczenie komunikacji interpersonalnej oraz potrafi prawidłowego identyfikowania i rozstrzygania dylematów związane z wykonywaniem zawodu.
Zakres szkolenia:
- Funkcjonowanie nowoczesnych placówek stomatologicznych (jak zmienia się i rozwija nowoczesna stomatologia)
- Praktyczne wdrażanie trendów stomatologicznych w placówce Podstawowe pojęcia finansowe niezbędne do oceny opłacalności leczenia Strategie finansowania procedur stomatologicznych
- Koordynacja leczenia pacjentów zagranicznych Nowoczesne standardy obsługi pacjenta Obsługa pacjenta jako proces
- Podział na segmenty pacjentów oraz określenie potrzeb każdego z nich
- Praktyczne narzędzia i przekazy komunikacyjne skierowane do poszczególnych grup pacjentów Rola koordynatora leczenia w budowaniu wartości usługi stomatologicznej
- Budowanie łańcucha wartości dodanej. Dlaczego pacjent się u nas leczy? Co tak naprawdę sprzedajemy?
- Budowanie relacji interpersonalnych
- Komunikacja lekarz–pacjent– koordynator leczenia Strategie negocjacyjne
- Techniki negocjacyjne do zastosowania natychmiast Kompromis vs konsensus
- Case studies negocjacji – co działa, co nie działa, czego robić nie wolno. Jak krok po kroku zrobić to, co się sprawdza w praktyce?

Pomysłodawca, prezes i współwłaściciel Premium Dental Group – spółki, która zbudowała i zarządza placówkami stomatologicznymi Kraina Zdrowego Uśmiechu. Posiada szerokie doświadczenie biznesowe, które wykorzystuje podczas szkoleń. Wśród naszych klientów ceniony za dużą wiedzę i bardzo praktyczne podejście do tematu. Absolwent studiów MBA w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Szkolił się także w ramach Chartered Institute of Marketing. Praktyk i pasjonat…

Trener i doradca, specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z zakresu komunikacji z pacjentem oraz budowania modeli biznesowych w gabinecie stomatologicznym. Od 2009 r. prowadził szkolenia wewnętrzne, a od 2015 r. dla lekarzy dentystów. Gościł na szkoleniach m.in. dla OIL Warszawa, PTTS i Glaxo Smith Cline. Obecnie prowadzi webinary oraz wykłada przedmioty takie jak Tworzenia standardów obsługi pacjenta oraz Monitorowanie i…