Szkolenia biznesowe

Szczegóły szkolenia

  • Katowice
  • 29 września 2018
  • 2018-09-29 10:00 – 2018-09-30 17:00

Contact event manager

1 2 3 4

Bilety

  • Brak miejsc
Koszyk
Dziękujemy i Zapraszamy

Model Biznesowy DentalWay – Sprawdzone strategie budowania marki i pozyskiwania pacjentów

Katowice

2018-09-29 10:00 – 2018-09-30 17:00
29 września 2018

000000

Marek Dornowski

Inne wydarzenia Organizatora

Model Biznesowy DentalWay – Sprawdzone strategie budowania marki i pozyskiwania pacjentów

Katowice

2018-09-29 10:00 – 2018-09-30 17:00
29 września 2018

DRUKUJ

Dla kogo jest to szkolenie

Szkolenie przeznaczone jest dla lekarzy stomatologów, właścicieli i managerów, którzy chcą poprawić wizerunek gabinetu, wypromować swoje usługi i pozyskiwać więcej pacjentów na zabiegi implantologiczne, protetyczne, estetyczne, zwiększając zyski gabinetu.

Cel edukacyjny

Celem szkolenia jest wdrożenie wiedzy marketingowej dostosowanej do specyfiki rynku stomatologicznego. Uczestnicy nauczą się planować systematyczne działania marketingowe dopasowane do potrzeb rynku oraz własnych możliwości. Poznają praktyczne, sprawdzone rozwiązania, dzięki którym zbudują wartość i prestiż placówki stomatologicznej. Dodatkowo, zrozumieją w jaki sposób każdy element tworzący biznes wpływa na generowanie przychodów.

Po szkoleniu Uczestnik posiada wiedzę z zakresu:

  • Marketingu w ujęciu 7P (product, price, placement, promotion, people, proces, physical evidence).
  • Elementów strategii marketingowej oraz sposobu wpisywania jej w ogólną strategię rozwoju firmy.
  • Technik pozycjonowania i sposobów mierzenia efektywności swoich działań marketingowych.
  • Metod analizy konkurencji oraz form komunikowania się z rynkiem.

Po szkoleniu Uczestnik posiada umiejętności:

  • Tworzy własny plan działań marketingowych, który będzie wpisany w całościową strategię rozwojową prowadzonej przez niego placówki stomatologicznej.
  • Podejmowane przez niego działania rynkowe są sfokusowane i skierowane do określonych grup pacjentów, co pozwala zaoszczędzić czas i koszty oraz szybciej wejść na wyższy poziom jakościowy w określonym segmencie pacjentów,
  • Pozycjonuje własną placówkę na rynku stomatologicznym w oparciu o odpowiednie kryteria.
  • Opracowuje politykę cenową w sposób pozwalający na zdobycie przewagi konkurencyjnej na lokalnym rynku.Stosuje się w praktyce do ograniczeń zakazu reklamy usług stomatologicznych.

Po szkoleniu Uczestnik posiada kompetencje:

  • Analityczne – analiza porównawcza konkurencji.
  • Zarządcze – w zakresie planowania i zarządzania przez cele.

Zakres szkolenia:

  1. Omówienie wraz z praktycznymi przykładami wszystkich elementów tzw. marketingu 7P
  2. Praktyka tworzenia strategii marketingowej i wpisania jej w ogólną strategię placówki
  3. Pokazanie praktycznych narzędzi analizy rynku na którym działają poszczególne placówki
  4. Na bazie analizy rynku tworzenie pozycjonowania oferty placówki
  5. Strategie polityki cenowej (najczęściej stosowane techniki)
  6. Budowanie percepcji Twojej placówki stomatologicznej
  7. Analiza zachowań i grup pacjentów oraz porady działania w stosunku do każdej z nich ( analiza praktycznych przykładów)
  8. Budowanie marki osobistej oraz jej związek z marką placówki – jak mądre teorie szybko zmienić w prostą praktykę
  9. Praktyczne wskazówki działań komunikacyjnych ( jakie treści i w jaki sposób przekazywać w mediach, na stronie www a także w social media). Co można zrobić samemu (w przypadku managerów) a co najlepiej zlecić na zewnątrz
  10. Case studies praktycznych działań marketingowych – co działa, co nie działa, czego robić nie wolno. Jak krok po kroku zrobić to co się sprawdza w praktyce?
mgr Marek Dornowski

Pomysłodawca, prezes i współwłaściciel Premium Dental Group – spółki, która zbudowała i zarządza placówkami stomatologicznymi Kraina Zdrowego Uśmiechu. Posiada szerokie doświadczenie biznesowe, które wykorzystuje podczas szkoleń. Wśród naszych klientów ceniony za dużą wiedzę i bardzo praktyczne podejście do tematu. Absolwent studiów MBA w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Szkolił się także w ramach Chartered Institute of Marketing. Praktyk i pasjonat…