Komunikacja z pacjentem

Szczegóły szkolenia

  • Katowice
  • 9 lutego 2019
  • 2019-02-09 10:00 – 2019-02-10 17:00

Contact event manager

1 2 3 4

Bilety

  • Normalny 10 miejsc 2000zł
Koszyk
Dziękujemy i Zapraszamy

Model Motywowania – Prezentacja i akceptacja planów leczenia

Katowice

2019-02-09 10:00 – 2019-02-10 17:00
9 lutego 2019

000000

Kamil Kuczewski

Inne wydarzenia Organizatora

Model Motywowania – Prezentacja i akceptacja planów leczenia

Katowice

2019-02-09 10:00 – 2019-02-10 17:00
9 lutego 2019

DRUKUJ

Dla kogo jest to szkolenie

Szkolenie przeznaczone jest dla lekarzy dentystów oraz asystentek stomatologicznych.

Cel edukacyjny

Szkolenie ma na celu pogłębienie wiedzy Uczestników z zakresu efektywnej komunikacji oraz motywowania pacjentów do kontynuacji leczenia. Uczestnicy uczą się prezentować usługi stomatologiczne w sposób odpowiedni do typu pacjenta oraz zdobywają ich zaufanie. Zmieniają postrzeganie pacjentów odnośnie droższych i bardziej wymagających zabiegów stomatologicznych, stosując właściwe argumenty oraz prezentując w odpowiedni sposób ceny zabiegów.

Po szkoleniu Uczestnik posiada wiedzę z zakresu:

  • Analizy psychologicznej pacjentów pod kątem ich systemu motywacji związanej z leczeniem stomatologicznym.
  • Czynników wpływających na siłę pierwszego wrażenia.
  • Sekwencji prezentacji rozwiązań – biologia, zdrowie, funkcja, estetyka.
  • Efektywnej komunikacji z pacjentem oraz sposobów motywowania go do kontynuacji leczenia.

Po szkoleniu Uczestnik posiada umiejętności:

  • Buduje markę osobistą i swój profesjonalizm w oczach klienta zdobywając jego zaufanie. Buduje stomatologiczne IQ.
  • Umiejętnie prowadzi rozmowę z pacjentem zarówno przez, jak i po leczeniu stomatologicznym. Dokonuje emocjonalnej oraz behawioralnej prezentacji usług stomatologicznych.
  • Poprzez prowadzenie różnego rodzaju prezentacji usług, zmienia postrzeganie klientów na temat bardziej wymagających i droższych zabiegów.
  • Rozmawia w sposób konkretny i przekonywujący o cenach oraz płatnościach, co ułatwia pokonać obiekcję „za drogo”.
  • Stosuje różnego rodzaju schematy wizyt i scenariusze sprzedażowe w zależności od typu pacjenta.
  • Motywuje pacjentów do leczenia, co skutkuje ich lojalnością oraz powtórnymi wizytami.

Po szkoleniu Uczestnik posiada kompetencje:

Samokształcenia się, rozumienia znaczenia komunikacji interpersonalnej z pacjentem oraz prawidłowego identyfikowania i rozstrzygania dylematów związanych z motywowaniem pacjentów do kontynuowania leczenia stomatologicznego.

Zakres szkolenia:

  1. Motywacja od problemu do celu
  2. Prezentacja emocjonalna i behawioralna usług stomatologicznych
  3. Sekwencje prezentacji rozwiązań – biologia, zdrowie, funkcja, estetyka
  4. Motywowanie do kontynuacji leczenia, czyli jak stworzyć pacjenta powracającego
  5. Problemy z motywacją – pokonywanie obiekcji
  6. Analiza psychologiczna pacjentów pod kątem ich systemu motywacji – behawioryzm
  7. Jak budować markę osobistą i swój profesjonalizm w oczach klienta– badania, analizy, fakty
  8. Siła pierwszego wrażenia
  9. Rozmowa przed badaniem
  10. Komunikacja lekarza, asystentki i pacjenta podczas leczenia
  11. Rozmowa po leczeniu
  12. Rozmowa o kontynuacji leczenia
  13. Rozmowa o cenach i płatnościach, czyli jak pokonać obiekcję „za drogo”
  14. Sztuka prezentacji przypadku
  15. Budowanie stomatologicznego IQ – omawianie problemu stomatologicznego
  16. Scenariusze rozmów lekarz – pacjent
Kamil Kuczewski

Trener i doradca. Prowadzi specjalistyczne szkolenia z zakresu komunikacji z pacjentem oraz budowania modeli biznesowych w gabinecie stomatologicznym. W 2009 r rozpoczął pracę w firmie CSA, która zajmowała się pozyskiwaniem klientów – tam przez 4 lata rozwijał firmę, aż doszedł do poziomu dyrektora zarządzającego, który kierował grupą 70 pracowników firmy. Firma osiągnęła 2 miejsce w obsłudze klienta i sprzedaży w…