Szczegóły szkolenia
- Katowice
- 13 kwietnia 2019
- 2019-04-13 10:00 – 2019-04-14 17:00
Bilety
- Brak miejsc
Model Motywowania – Zwiększanie motywacji do leczenia i akceptacji cen
Katowice
2019-04-13 10:00 – 2019-04-14 17:00
13 kwietnia 2019
000000
Kamil Kuczewski
Inne wydarzenia OrganizatoraModel Motywowania – Zwiększanie motywacji do leczenia i akceptacji cen
Katowice
2019-04-13 10:00 – 2019-04-14 17:00
13 kwietnia 2019
Dla kogo jest to szkolenie
Szkolenie przeznaczone jest dla lekarzy dentystów oraz asystentek stomatologicznych.
Cel edukacyjny
Szkolenie ma na celu pogłębienie wiedzy Uczestników z zakresu efektywnej komunikacji oraz motywowania pacjentów do kontynuacji leczenia. Uczestnicy uczą się prezentować usługi stomatologiczne w sposób odpowiedni do typu pacjenta oraz zdobywają ich zaufanie. Zmieniają postrzeganie pacjentów odnośnie droższych i bardziej wymagających zabiegów stomatologicznych, stosując właściwe argumenty oraz prezentując w odpowiedni sposób ceny zabiegów.
Po szkoleniu Uczestnik posiada wiedzę z zakresu:
- Analizy psychologicznej pacjentów pod kątem ich systemu motywacji związanej z leczeniem stomatologicznym.
- Czynników wpływających na siłę pierwszego wrażenia.
- Sekwencji prezentacji rozwiązań – biologia, zdrowie, funkcja, estetyka.
- Efektywnej komunikacji z pacjentem oraz sposobów motywowania go do kontynuacji leczenia.
Po szkoleniu Uczestnik posiada umiejętności:
- Buduje markę osobistą i swój profesjonalizm w oczach klienta zdobywając jego zaufanie. Buduje stomatologiczne IQ.
- Umiejętnie prowadzi rozmowę z pacjentem zarówno przez, jak i po leczeniu stomatologicznym. Dokonuje emocjonalnej oraz behawioralnej prezentacji usług stomatologicznych.
- Poprzez prowadzenie różnego rodzaju prezentacji usług, zmienia postrzeganie klientów na temat bardziej wymagających i droższych zabiegów.
- Rozmawia w sposób konkretny i przekonywujący o cenach oraz płatnościach, co ułatwia pokonać obiekcję „za drogo”.
- Stosuje różnego rodzaju schematy wizyt i scenariusze sprzedażowe w zależności od typu pacjenta.
- Motywuje pacjentów do leczenia, co skutkuje ich lojalnością oraz powtórnymi wizytami.
Po szkoleniu Uczestnik posiada kompetencje:
Samokształcenia się, rozumienia znaczenia komunikacji interpersonalnej z pacjentem oraz prawidłowego identyfikowania i rozstrzygania dylematów związanych z motywowaniem pacjentów do kontynuowania leczenia stomatologicznego.
Zakres szkolenia:
- Motywacja od problemu do celu
- Prezentacja emocjonalna i behawioralna usług stomatologicznych
- Sekwencje prezentacji rozwiązań – biologia, zdrowie, funkcja, estetyka
- Motywowanie do kontynuacji leczenia, czyli jak stworzyć pacjenta powracającego
- Problemy z motywacją – pokonywanie obiekcji
- Analiza psychologiczna pacjentów pod kątem ich systemu motywacji – behawioryzm
- Jak budować markę osobistą i swój profesjonalizm w oczach klienta– badania, analizy, fakty
- Siła pierwszego wrażenia
- Rozmowa przed badaniem
- Komunikacja lekarza, asystentki i pacjenta podczas leczenia
- Rozmowa po leczeniu
- Rozmowa o kontynuacji leczenia
- Rozmowa o cenach i płatnościach, czyli jak pokonać obiekcję „za drogo”
- Sztuka prezentacji przypadku
- Budowanie stomatologicznego IQ – omawianie problemu stomatologicznego
- Scenariusze rozmów lekarz – pacjent

Trener i doradca, specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z zakresu komunikacji z pacjentem oraz budowania modeli biznesowych w gabinecie stomatologicznym. Od 2009 r. prowadził szkolenia wewnętrzne, a od 2015 r. dla lekarzy dentystów. Gościł na szkoleniach m.in. dla OIL Warszawa, PTTS i Glaxo Smith Cline. Obecnie prowadzi webinary oraz wykłada przedmioty takie jak Tworzenia standardów obsługi pacjenta oraz Monitorowanie i…