Szczegóły szkolenia
- Warszawa
- 2 listopada 2019
- 2019-11-02 10:00 – 2019-11-03 17:00
Bilety
- Brak miejsc
Narzędzia diagnostyczne i motywacyjne w gabinecie higieny stomatologicznej
Warszawa
2019-11-02 10:00 – 2019-11-03 17:00
2 listopada 2019
000000
Kamil Kuczewski
Inne wydarzenia OrganizatoraNarzędzia diagnostyczne i motywacyjne w gabinecie higieny stomatologicznej
Warszawa
2019-11-02 10:00 – 2019-11-03 17:00
2 listopada 2019
Dla kogo jest to szkolenie
Personel średni gabinetu stomatologicznego
Cel edukacyjny
Podczas szkolenia uczestnicy będą zdobywać i pogłębiać wiedzę i umiejętności z zakresu przeprowadzenia profesjonalnego instruktażu higieny jamy ustnej dla poszczególnych grup pacjentów. Uczestnicy dowiedzą się, jak radzić sobie w poszczególnych sytuacjach, które mogą ich spotkać podczas samodzielnej pracy z pacjentem, sposobami ich rozwiązania. Zapoznają się z narzędziami do skutecznej motywacji pacjenta, która będą utrwalać podczas warsztatów. Poznają i przećwiczą metody pracy z poszczególnymi rodzajami pacjentów (ortodontyczny, periodontologiczny, protetyczny, chirurgiczny, pedodontyczny, geriatryczny). Podczas szkolenia zostanie przedstawiany i przećwiczony innowacyjny system PeriodontalChart służący graficznemu i procentowemu przedstawieniu stanu jamy ustnej pacjenta. Dzięki możliwości dyskusji i wymiany doświadczeń z innymi uczestnikami kursanci rozwiną kompetencje rozwoju zawodowego i społecznego.
Efekty usługi (produkty), efekty uczenia się/kształcenia:
Podczas szkolenia Uczestnik zapozna się z indywidualnymi narzędziami diagnostycznymi, które w sposób prawidłowy dopasuje do poszczególnego rodzaju pacjenta.
Uczestnik nabędzie praktyczne umiejętności z zakresu przeprowadzania indywidualnego instruktażu pacjenta w zależności od przynależnej grupy (ortodontyczny, periodontologiczny, protetyczny, chirurgiczny, pedodontyczny, geriatryczny).
Po przeprowadzonym szkoleniu uczestnik będzie posiadać kompetencje umożliwiające podjęcie samodzielnej pracy z pacjentem w zakresie wizyty higienizacyjnej pacjenta; ortodontycznego, periodontologicznego, protetycznego, chirurgicznego, pedodontycznego oraz geriatrycznego.
Ramowy program usługi:
- Przywitanie pacjenta
- Typy osobowości
- Analiza psychologiczna poziomów przywództwa
- Budowanie autorytetu higienistki
- Plan wizyty pierwszorazowej i wizyt kontrolnych
- Badanie nawyków pacjentów
- Rozmowa przed zabiegiem
- Prezentacja efektów zabiegu
- Instruktaż higieny
- Narzędzia motywacyjne
- Budowanie stomatologicznego IQ
- Budowanie autorytetu lekarzy
- Używania języka korzyści w rozmowach z pacjentem
- Studium przypadków- dopasowywanie odpowiednich modeli pracy do wybranych grup pacjentów
- Analiza poprawności wykonywanych procedur
- Radzenie sobie z obiekcjami pacjentów
- Jak zarabiać więcej- innowacyjne zabiegi dedykowane higienistkom

Trener i doradca, specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z zakresu komunikacji z pacjentem oraz budowania modeli biznesowych w gabinecie stomatologicznym. Od 2009 r. prowadził szkolenia wewnętrzne, a od 2015 r. dla lekarzy dentystów. Gościł na szkoleniach m.in. dla OIL Warszawa, PTTS i Glaxo Smith Cline. Obecnie prowadzi webinary oraz wykłada przedmioty takie jak Tworzenia standardów obsługi pacjenta oraz Monitorowanie i…