Komunikacja z pacjentem

Szczegóły szkolenia

  • Warszawa
  • 1 grudnia 2018
  • 2018-12-01 10:00 – 2018-12-02 17:00

Contact event manager

1 2 3 4

Bilety

  • Brak miejsc
Koszyk
Dziękujemy i Zapraszamy

Model Profesjonalnej Higienizacji – Narzędzia diagnostyczne i motywacyjne w gabinecie higieny stomatologicznej

Warszawa

2018-12-01 10:00 – 2018-12-02 17:00
1 grudnia 2018

000000

Katarzyna Ostrowska

Inne wydarzenia Organizatora

Model Profesjonalnej Higienizacji – Narzędzia diagnostyczne i motywacyjne w gabinecie higieny stomatologicznej

Warszawa

2018-12-01 10:00 – 2018-12-02 17:00
1 grudnia 2018

DRUKUJ

Dla kogo jest to szkolenie

Personel średni gabinetu stomatologicznego

Cel edukacyjny

Podczas szkolenia uczestnicy będą zdobywać i pogłębiać wiedzę i umiejętności z zakresu przeprowadzenia profesjonalnego instruktażu higieny jamy ustnej dla poszczególnych grup pacjentów. Uczestnicy dowiedzą się, jak radzić sobie w poszczególnych sytuacjach, które mogą ich spotkać podczas samodzielnej pracy z pacjentem, sposobami ich rozwiązania. Zapoznają się z narzędziami do skutecznej motywacji pacjenta, która będą utrwalać podczas warsztatów. Poznają i przećwiczą metody pracy z poszczególnymi rodzajami pacjentów (ortodontyczny, periodontologiczny, protetyczny, chirurgiczny, pedodontyczny, geriatryczny). Podczas szkolenia zostanie przedstawiany i przećwiczony innowacyjny system PeriodontalChart służący graficznemu i procentowemu przedstawieniu stanu jamy ustnej pacjenta. Dzięki możliwości dyskusji i wymiany doświadczeń z innymi uczestnikami kursanci rozwiną kompetencje rozwoju zawodowego i społecznego.

Efekty usługi (produkty), efekty uczenia się/kształcenia:

Podczas szkolenia Uczestnik zapozna się z indywidualnymi narzędziami diagnostycznymi, które w sposób prawidłowy dopasuje do poszczególnego rodzaju pacjenta.

Uczestnik nabędzie praktyczne umiejętności z zakresu przeprowadzania indywidualnego instruktażu pacjenta w zależności od przynależnej grupy (ortodontyczny, periodontologiczny, protetyczny, chirurgiczny, pedodontyczny, geriatryczny).

Po przeprowadzonym szkoleniu uczestnik będzie posiadać kompetencje umożliwiające podjęcie samodzielnej pracy z pacjentem w zakresie wizyty higienizacyjnej pacjenta; ortodontycznego, periodontologicznego, protetycznego, chirurgicznego, pedodontycznego oraz geriatrycznego.

Ramowy program usługi:

  • Przywitanie pacjenta
  • Typy osobowości
  • Analiza psychologiczna poziomów przywództwa
  • Budowanie autorytetu higienistki
  • Plan wizyty pierwszorazowej i wizyt kontrolnych
  • Badanie nawyków pacjentów
  • Rozmowa przed zabiegiem
  • Prezentacja efektów zabiegu
  • Instruktaż higieny
  • Narzędzia motywacyjne
  • Budowanie stomatologicznego IQ
  • Budowanie autorytetu lekarzy
  • Używania języka korzyści w rozmowach z pacjentem
  • Studium przypadków- dopasowywanie odpowiednich modeli pracy do wybranych grup pacjentów
  • Analiza poprawności wykonywanych procedur
  • Radzenie sobie z obiekcjami pacjentów
  • Jak zarabiać więcej- innowacyjne zabiegi dedykowane higienistkom
dyp. hig. Katarzyna Ostrowska

Doktorantka Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu. Absolwentka wrocławskiej Akademii Medycznej ratownictwo medyczne, w 2008 r. na Śląskim Uniwersytecie Medycznym uzyskała tytuł magistra na kierunku zdrowie publiczne. Ukończyła TEB edukacja na kierunku Higienistka Stomatologiczna. W 2013 r. odbyła staż w Manchester w klinice Green Surgery. Od sześciu lat związana z Prywatnym Gabinetem Stomatologiczno-Periodontologicznym w Gorzowie Wlkp. Uczestniczka i prelegentka licznych konferencji, sympozjów,…

Kamil Kuczewski

Trener i doradca. Prowadzi specjalistyczne szkolenia z zakresu komunikacji z pacjentem oraz budowania modeli biznesowych w gabinecie stomatologicznym. W 2009 r rozpoczął pracę w firmie CSA, która zajmowała się pozyskiwaniem klientów – tam przez 4 lata rozwijał firmę, aż doszedł do poziomu dyrektora zarządzającego, który kierował grupą 70 pracowników firmy. Firma osiągnęła 2 miejsce w obsłudze klienta i sprzedaży w…