Komunikacja z pacjentem

Szczegóły szkolenia

  • Katowice
  • 3 marca 2019
  • 2019-03-02 10:00 – 2019-03-03 17:00

Contact event manager

1 2 3 4

Bilety

  • Normalny 15 miejsc 2000zł
Koszyk
Dziękujemy i Zapraszamy

Model Profesjonalnej Higienizacji – Warsztaty komunikacji i motywowania pacjentów

Katowice

2019-03-02 10:00 – 2019-03-03 17:00
3 marca 2019

000000

Kamil Kuczewski

Inne wydarzenia Organizatora

Model Profesjonalnej Higienizacji – Warsztaty komunikacji i motywowania pacjentów

Katowice

2019-03-02 10:00 – 2019-03-03 17:00
3 marca 2019

DRUKUJ

Dla kogo jest to szkolenie

Personel średni placówki stomatologicznej.

Cel edukacyjny

Celem szkolenia jest pogłębienie wiedzy Uczestników z zakresu komunikacji z Pacjentem oraz motywowania. Uczestnicy dowiedzą się jak postępować z różnymi grupami pacjentów podczas samodzielnej pracy, a także w sytuacjach problemowych. Następnie przećwiczą metody pracy z poszczególnymi grupami pacjentów – ortodontyczny, periodontologiczny, protetyczny, chirurgiczny, pedodontyczny, geriatryczny oraz stosowanie narzędzi motywacyjnych. Wykorzystanie poznanych narzędzi motywacyjnych ułatwi codzienną pracę higienistek stomatologicznych. Podczas szkolenia zostanie również przedstawiony i przećwiczony innowacyjny system PeriodontalChart służący graficznemu i procentowemu przedstawieniu stanu jamy ustnej pacjenta.

Dzięki możliwości dyskusji i wymiany doświadczeń z innymi uczestnikami kursanci rozwiną kompetencje rozwoju zawodowego i społecznego.

Efekty usługi:

Uczestnik szkolenia zdobędzie wiedzę z zakresu indywidualnych narzędzi komunikacyjnych i motywacyjnych oraz ich prawidłowego dopasowania do poszczególnych grup pacjentów.

Uczestnik nabędzie praktyczne umiejętności z zakresu komunikacji oraz praktycznego radzenia sobie z obiekcjami pacjentów w zależności od przynależnej grupy (ortodontyczny, periodontologiczny, protetyczny, chirurgiczny, pedodontyczny, geriatryczny).

Po przeprowadzonym szkoleniu uczestnik będzie posiadać kompetencje umożliwiające podjęcie samodzielnej pracy z pacjentem w zakresie wizyty higienizacyjnej pacjenta: ortodontycznego, periodontologicznego, protetycznego, chirurgicznego, pedodontycznego oraz geriatrycznego.

Ramowy program usługi:

  • Prawidłowe powitanie Pacjenta
  • Przywództwo i budowanie autorytetu higienistki
  • Przykłady metod budowania autorytetu lekarzy
  • Budowanie stomatologicznego IQ
  • Analiza typów osobowości Pacjentów
  • Techniki umożliwiające poznanie nawyków pacjentów
  • Rozmowa przed zabiegiem – ćwiczenia
  • Prezentacja efektów zabiegu – ćwiczenia
  • Narzędzia motywacyjne – ćwiczenia utrwalające
  • Sposoby używania języka korzyści w rozmowach z pacjentem
  • Studium przypadków- dopasowywanie odpowiednich modeli pracy do wybranych grup pacjentów
  • Analiza poprawności wykonywanych procedur
  • Radzenie sobie z obiekcjami pacjentów oraz napotkanymi problemami
  • Jak zarabiać więcej – innowacyjne zabiegi dedykowane higienistkom
Kamil Kuczewski

Trener i doradca. Prowadzi specjalistyczne szkolenia z zakresu komunikacji z pacjentem oraz budowania modeli biznesowych w gabinecie stomatologicznym. W 2009 r rozpoczął pracę w firmie CSA, która zajmowała się pozyskiwaniem klientów – tam przez 4 lata rozwijał firmę, aż doszedł do poziomu dyrektora zarządzającego, który kierował grupą 70 pracowników firmy. Firma osiągnęła 2 miejsce w obsłudze klienta i sprzedaży w…