• Warszawa
  • 4 marca 2023
  • 2023-03-04 10:00 – 2023-03-05 17:00

Contact event manager

1 2 3 4
Dziękujemy i Zapraszamy

Opiekun pacjenta

Warszawa

2023-03-04 10:00 – 2023-03-05 17:00
4 marca 2023

000000

Opiekun pacjenta

Warszawa

2023-03-04 10:00 – 2023-03-05 17:00
4 marca 2023

DRUKUJ

Cel szkolenia:

Opiekun pacjenta to osoba towarzysząca pacjentowi od pierwszej do ostatniej wizyty w klinice, od rozpoczęcia do zakończenia leczenia. Opiekun pomaga przejść pacjentowi wszystkie niezbędne konsultacje i badania. Następnie we współpracy z lekarzem prowadzącym przygotowuje kompleksowy plan leczenia, który szczegółowo omawia z pacjentem, wyjaśniając wszystkie etapy leczenia. Opiekun odpowiada na wszelkie pytania pacjenta oraz rozwiewa obawy związane najczęściej ze strachem przed leczeniem u stomatologa. Opiekun przedstawia też wszystkie koszty leczenia oraz koordynuje kolejność i czas wizyt u poszczególnych specjalistów.

Dla kogo:

Nasze szkolenie dedykujemy lekarzom dentystom, menadżerom i właścicielom placówek stomatologicznych, którzy chcą podwyższyć swoje umiejętności negocjacyjne i kompetencje zarządcze oraz wdrożyć stanowisko Opiekuna Pacjenta w swojej placówce stomatologicznej.

Ramowy program szkolenia:

1. Zadania Opiekuna pacjenta

  • Obowiązki opiekuna pacjenta;
  • Forma pracy koordynatora leczenia;
  • Jak zrekrutować odpowiednią osobę na to stanowisko;
  • Wdrożenie opiekuna pacjenta do już funkcjonującego zespołu;
  • Podstawowe pojęcia finansowe niezbędne do oceny opłacalności leczenia;
  • Strategie finansowania procedur stomatologicznych;
  • Koordynacja leczenia pacjentów zagranicznych.

 

2. Rola opiekuna leczenia w budowaniu wartości usługi stomatologicznej

  • Obsługa pacjenta jako proces;
  • Podział na segmenty pacjentów oraz określenie potrzeb każdego z nich;
  • Praktyczne przekazy komunikacyjne, skierowane do poszczególnych grup.

 

3. Strategie negocjacyjne

  • Schemat wizyt w trakcie codziennych rozmów z pacjentem.
  • 1 wizyta konsultacyjna – rozmowa wstępna i badanie.
  • Badanie potrzeb.
  • Ważne wskazówki dotyczące rozmów.
  • 2 wizyta konsultacyjna – prezentacja planu leczenia.
  • CZK – podkreślanie korzyści z leczenia.
  • case study.
  • Jak krok po kroku zrealizować to, co się sprawdza w praktyce.

 

Efekty szkolenia:

Uczestnik szkolenia będzie posiadał wiedzę z zakresu: 

  • finansowania procedur stomatologicznych,
  • tworzenia standardów obsługi pacjenta w swojej placówce,
  • budowania łańcucha wartości dodanej,
  • roli i zadań koordynatora leczenia,
  • kompetencji, jakie powinien posiadać koordynator leczenia.

 

Uczestnik szkolenia będzie posiadał umiejętności:

  • analizy potrzeb pacjentów,
  • tworzenia przekazów komunikacyjnych dostosowanych do określonych grup,
  • stosowania różnych technik negocjacyjnych,
  • zarządzania procesem przygotowania pacjenta do leczenia,
  • zarządzania komunikacją na linii lekarz – koordynator leczenia – pacjent.

 

 

Uczestnik szkolenia będzie posiadał kompetencje:

  • negocjacji i rozmowy z pacjentem o jego oczekiwaniach w związku z leczeniem,
  • biznesowego patrzenia na procesy medyczne zachodzące w placówce.

 

Wybierz termin i temat szkolenia:

Podane ceny są cenami brutto

Dane uczestnika szkolenia

Dane do faktury

mgr Marek Dornowski

Pomysłodawca, prezes i współwłaściciel Premium Dental Group – spółki, która zbudowała i zarządza placówkami stomatologicznymi Kraina Zdrowego Uśmiechu. Posiada szerokie doświadczenie biznesowe, które wykorzystuje podczas szkoleń. Wśród naszych klientów ceniony za dużą wiedzę i bardzo praktyczne podejście do tematu. Absolwent studiów MBA w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Szkolił się także w ramach Chartered Institute of Marketing. Praktyk i pasjonat…