Szczegóły szkolenia
- Warszawa
- 14 maja 2021
- 2021-05-14 10:00 – 2021-05-15 17:00
Cele szkolenia
Opiekun pacjenta to osoba towarzysząca pacjentowi od pierwszej do ostatniej wizyty w klinice, od rozpoczęcia do zakończenia leczenia. Opiekun pomaga przejść pacjentowi wszystkie niezbędne konsultacje i badania. Następnie współpracując z lekarzem prowadzącym przygotowuje kompleksowy plan leczenia, który szczegółowo omawia z pacjentem, wyjaśniając wszystkie etapy leczenia. Opiekun odpowiada na wszelkie pytania pacjenta oraz rozwiewa obawy związane najczęściej ze strachem przed leczeniem u stomatologa. Opiekun również przedstawia wszystkie koszty leczenia oraz koordynuje kolejność i czas wizyt u poszczególnych specjalistów.
Dla kogo
Nasze szkolenie dedykujemy lekarzom dentystom, menedżerom i właścicielom placówek stomatologicznych, którzy chcą podwyższyć swoje umiejętności negocjacyjne i kompetencje zarządcze oraz wdrożyć stanowisko Opiekuna Pacjenta w swojej placówce stomatologicznej.
Ramowy program usługi
1. Zadania opiekuna pacjenta:
- Problemy wewnętrzne rozwiązywane przez MBO
- Wpływ MBO wartości oraz kulturę przedsiębiorstwa
2. Podstawowe pojęcia finansowe niezbędne do oceny opłacalności leczenia:
- Przygotowanie wdrożenia
- Etapy wdrażania
3. Nowoczesne standardy obsługi pacjenta:
- Współdziałanie w organizacji
- Zapewnienie synergii pomiędzy celami firmy a celami indywidualnymi poszczególnych osób
4. Rola koordynatora leczenia w budowaniu wartości usługi stomatologicznej:
- Korzyści dla firmy oraz dla poszczególnych pracowników
- Konstruowanie celów oraz mierników umożliwiających kontrolę osiągania efektów
5. Strategie negocjacyjne:
- Budowanie poczucia odpowiedzialności pracownika za wyniki pracy
- Ograniczenia wynikające z prawa pracy dla wdrożenia systemu MBO
Efekty szkolenia
Po ukończeniu szkolenia Uczestnik posiada wiedzę z zakresu:
- finansowania procedur stomatologicznych,
- tworzenia standardów obsługi pacjenta w swojej placówce,
- budowania łańcucha wartości dodanej,
- roli i zadań koordynatora leczenia,
- kompetencji, jakie powinien posiadać koordynator leczenia.
Po szkoleniu Uczestnik posiada umiejętności:
- analizy potrzeb pacjentów,
- tworzenia przekazów komunikacyjnych dostosowanych do określonych grup,
- stosowania różnych technik negocjacyjnych,
- zarządzania procesem przygotowania pacjenta do leczenia,
- zarządzania komunikacją na linii lekarz – koordynator leczenia – pacjent.
Po szkoleniu Uczestnicy posiadają kompetencje:
- negocjacji i rozmowy z pacjentem o jego oczekiwaniach w związku z leczeniem,
- biznesowego patrzenia na procesy medyczne zachodzące w placówce.

Trener i doradca, specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z zakresu komunikacji z pacjentem oraz budowania modeli biznesowych w gabinecie stomatologicznym. Od 2009 r. prowadził szkolenia wewnętrzne, a od 2015 r. dla lekarzy dentystów. Gościł na szkoleniach m.in. dla OIL Warszawa, PTTS i Glaxo Smith Cline. Obecnie prowadzi webinary oraz wykłada przedmioty takie jak Tworzenia standardów obsługi pacjenta oraz Monitorowanie i…

Pomysłodawca, prezes i współwłaściciel Premium Dental Group – spółki, która zbudowała i zarządza placówkami stomatologicznymi Kraina Zdrowego Uśmiechu. Posiada szerokie doświadczenie biznesowe, które wykorzystuje podczas szkoleń. Wśród naszych klientów ceniony za dużą wiedzę i bardzo praktyczne podejście do tematu. Absolwent studiów MBA w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Szkolił się także w ramach Chartered Institute of Marketing. Praktyk i pasjonat…

Ekonomista, menadżer z dwudziestoletnim doświadczeniem zdobytym na wszystkich szczeblach zarządzania. Zasiadał w zarządach i radach nadzorczych spółek kapitałowych, w tym notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Szczególną wagę przywiązuje do tworzenia kultury organizacyjnej spójnej z procesami biznesowymi firmy. Stworzył i wdrażał z sukcesem autorski model integracji narzędzi planowania strategicznego z zarządzaniem przez jakość. Od blisko 10 lat działa jako…