Profesjonalna recepcja 2 – Profesjonalne prezentowanie usług

Komunikacja z pacjentem

Szczegóły szkolenia

  • Warszawa
  • 10 maja 2021
  • 2021-05-10 10:00 – 2021-05-11 17:00

Contact event manager

1 2 3 4
Dziękujemy i Zapraszamy

Profesjonalna recepcja 2 – Profesjonalne prezentowanie usług

Warszawa

2021-05-10 10:00 – 2021-05-11 17:00
10 maja 2021

000000

Profesjonalna recepcja 2 – Profesjonalne prezentowanie usług

Warszawa

2021-05-10 10:00 – 2021-05-11 17:00
10 maja 2021

DRUKUJ

Cel szkolenia

Celem szkolenia nabycie umiejętności realizacji procesu obsługi pacjentów na poziomie rozmów telefonicznych, obsługi bezpośredniej na recepcji oraz zapewnienia pacjentowi komfortu w trakcie wizyty stomatologicznej. Na szkoleniu uczestnik również rozwinie kompetencje społeczne oraz profesjonalną obsługę pacjenta w placówce stomatologicznej.

Grupa docelowa

Rejestratorki medyczne

Ramowy program usługi

1. Mój archetyp psychologiczny:

  • testy psychologiczne ujawniający profile osobowości,
  • analiza archetypów wg Junga,
  • ja – inni – komunikowanie się z innymi w oparciu o ich archetypy,
  • lepsza współpraca z innymi ludźmi w zespole.

 

2. Prowadzenie rozmowy telefonicznej:

  • prawidłowy schemat rozmowy telefonicznej,
  • najczęstsze błędy popełniane w rozmowach telefonicznych,
  • profesjonalne schematy rozmowy telefonicznej,
  • gotowe odpowiedzi na pytania pacjentów,
  • rozmowa z pacjentem w sposób krótki i jednocześnie zachęcający.

 

3. Prezentowanie usług gabinetu stomatologicznego:

  • Avatar pacjenta,
  • badanie potrzeb pacjentów,
  • język korzyści,
  • wartości ważne dla pacjenta,
  • nie wchodzenie w kompetencje lekarza.

 

4. Trudne sytuacje w placówkach medycznych:

  • rodzaje trudnych sytuacji,
  • metody pracy z wymagającymi pacjentami,
  • rozwiązywanie problemów.

 

5. Protokoły rozmów:

  • protokół procesu,
  • protokół autorytetu.

 

6. Rozmowa z różnymi typami pacjentów:

  • pacjent reaktywny,
  • pacjent proaktywny,
  • pacjent na estetykę
  • pacjent na kompleksowe leczenie
  • odpowiadanie na obiekcje pacjentów

 

7. Techniki sprzedaży i negocjacji:

  • podstawowe techniki sprzedaży,
  • podstawowe techniki negocjacji,
  • najlepsze techniki sprzedaży i negocjacji dla placówek medycznych.

Efekty szkolenia

Po ukończeniu szkolenia Uczestnik posiada wiedzę z zakresu:

  • zwiększania liczby pacjentów na kompleksowe leczenie stomatologiczne – implanty, protetykę, leczenie stawów skroniowo-żuchwowych,
  • zwiększania liczby pacjentów na konsultacje stomatologiczne,
  • procedur obsługi w kontaktach telefonicznych, bezpośrednich,
  • kompetencji wymaganych w pracy z pacjentem,
  • rozwiązywania trudnych sytuacji.

Po szkoleniu Uczestnik posiada umiejętności:

  • prowadzenia rozmowy telefonicznej w sposób krótki, zwięzły i konkretny,
  • realizowania w sposób płynny procesu obsługi pacjentów i organizacji pracy gabinetu na poziomie rozmów telefonicznych, obsługi bezpośredniej na recepcji, prawidłowej struktury rozmowy w trakcie wizyty stomatologicznej,
  • rozmowy  z różnymi typami pacjentów na temat ich oczekiwań,
  • prowadzenia rozmów merytorycznych, konkretnych i skupionych na rozwiązaniach oraz wyznaczeniu konkretnego terminu spotkania z lekarzem,
  • stosowania poprawnego języka korzyści, pozwalającego na wzmocnienie poczucia komfortu i profesjonalizmu, opierającego się o dobre intencje oraz analizę psychologiczną pacjentów,
  • sprzedażowe i negocjacje.

Po szkoleniu Uczestnicy posiadają kompetencje:

  • empatycznego podejścia do każdego typu pacjentów,
  • rozpoznawania typów osobowości i reagowania w odpowiedni do tego sposób.
Kamil Kuczewski

Trener i doradca, specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z zakresu komunikacji z pacjentem oraz budowania modeli biznesowych w gabinecie stomatologicznym. Od 2009 r. prowadził szkolenia wewnętrzne, a od 2015 r. dla lekarzy dentystów. Gościł na szkoleniach m.in. dla OIL Warszawa, PTTS i Glaxo Smith Cline. Obecnie prowadzi webinary oraz wykłada przedmioty takie jak Tworzenia standardów obsługi pacjenta oraz Monitorowanie i…