Najważniejsze informacje na temat kursu

Termin realizacji kursu/egzaminu: 20.09 – 22.09.2024
Wymiar godzinowy kursu: 27 godzin
Format szkolenia: Szkolenie otwarte
Wymagania wstępne: Brak wymagań wobec kandydatów.
Minimalna liczba osób w grupie: 4 osoby
Certyfikat: Uczestnicy otrzymają certyfikat po ukończeniu kursu.
Cena kursu: 4500 zł brutto/netto za jednego uczestnika, 166 zł brutto/netto za osobogodzinę
Miejsce prowadzenia zajęć: Szkolenie stacjonarne w siedzibie Instytut DentalWay, Sokołowska 7/8, Warszawa 01-142

Cel kursu

Celem szkolenia jest nauka kompetencji elektronicznych rejestratorek i asystentek medycznych. Podczas kursu uczestnicy nauczą się organizować procesy, które usprawnią pracę rejestracji. Ponadto uczestnicy zdobędą wiedzę z zakresu pracy z dokumentami, przydatnymi programami komputerowymi oraz poznają szczegółowe opisy procedur, które mają miejsce w gabinecie stomatologicznym.

Program kursu / zakres egzaminu

Cyfrowa Rejestratorka i Asystentka Stomatologiczna – Plan Szkolenia (3 dni)

Dzień 1: Obsługa Komputera i Systemów CRM

  • Wprowadzenie do obsługi nowoczesnych narzędzi cyfrowych: Uczestnicy zdobędą podstawową wiedzę dotyczącą nowoczesnych narzędzi cyfrowych oraz zapoznają się z interfejsem programów biurowych.
  • Praktyczne ćwiczenia z programów biurowych: Przeprowadzenie ćwiczeń praktycznych z obsługi pakietu Microsoft Office, Excel, w tym tworzenie dokumentów w Wordzie, arkuszy kalkulacyjnych w Excelu, korzystanie z funkcji Excel.
  • Omówienie systemów CRM: Przedstawienie znaczenia systemów CRM w branży stomatologicznej oraz ich praktyczne zastosowanie w obsłudze pacjentów.
  • Szkolenie praktyczne z obsługi systemu CRM: Ćwiczenia praktyczne z wykorzystaniem konkretnego systemu CRM, obejmujące m.in. rejestrację pacjentów, zarządzanie terminami wizyt i monitorowanie historii medycznej.

Dzień 2: Systemy Nagrywania i Audytu Rozmów:

  • Omówienie znaczenia nagrywania rozmów: Przedstawienie korzyści wynikających z nagrywania rozmów telefonicznych na recepcji stomatologicznej.

  • Szkolenie praktyczne z obsługi systemów nagrywania: Ćwiczenia praktyczne z obsługi systemów nagrywania rozmów, w tym uruchamiania, zatrzymywania i odtwarzania nagrań.

  • Wprowadzenie do procesu audytu rozmów telefonicznych: Omówienie procedury audytu rozmów telefonicznych w celu oceny jakości obsługi klienta.

  • Praktyczne ćwiczenia z odsłuchiwania i oceny rozmów: Ćwiczenia praktyczne z analizy nagranych rozmów telefonicznych w celu identyfikacji obszarów do poprawy.

Dzień 3: Obsługa Klienta w Cyfrowych Kanałach Dystrybucji i Analiza Danych CRM

  • Przegląd funkcji i możliwości systemów CRM.

  • Znaczenie danych w CRM dla poprawy obsługi pacjenta.

  • Jak analizować dane z CRM: Nauka analizy liczby połączeń, zapisów pacjentów, planowanych działań.

  • Wprowadzenie do raportowania i analizy danych: Nabycie umiejętności lepszego planowania pracy dzięki efektywnemu raportowaniu i analizie danych.

Prowadzący

  • Kamil Kuczewski

    Trener i doradca, specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z zakresu komunikacji z pacjentem oraz budowania modeli biznesowych w gabinecie stomatologicznym. Od 2009 r. prowadził szkolenia wewnętrzne, a od 2015 r. dla lekarzy dentystów. Gościł na szkoleniach m.in. dla OIL Warszawa, PTTS i Glaxo Smith Cline. Obecnie prowadzi webinary oraz wykłada przedmioty takie jak Tworzenia standardów obsługi pacjenta oraz Monitorowanie i rozwój standardów obsługi pacjenta na uczelni Collegium Civitas.

    Jego artykuły można przeczytać w gazetach i portalach stomatologicznych takich jak Stomatologia, Dental Tribune, Medical Tribune, Infodent, Dental Radio, Stomatologia, Dentowizja i Dentonet.

    W 2009 r rozpoczął pracę w firmie CSA, która zajmowała się pozyskiwaniem klientów – tam przez 4 lata rozwijał firmę, aż doszedł do poziomu dyrektora zarządzającego, który kierował grupą 70 pracowników firmy. Firma osiągnęła 2 miejsce w obsłudze klienta i sprzedaży w Polsce. W roku 2013 rozpoczął współpracę z placówkami stomatologicznymi. Prowadził rozwój gabinetów stomatologicznych w gabinetach typu ‘start up’ oraz jednostkach funkcjonujących na rynku od kilkunastu lat. W zakresie jego obowiązków była optymalizacja modeli biznesowych. W roku 2015 r. na bazie swoich dotychczasowych doświadczeń i szkoleń zaczął edukować właścicieli placówek stomatologicznych, menadżerów i lekarzy dentystów, rozpoczynając projekt DentalWay, który dynamicznie rozwija się, aż do dziś.

Formularz do zapisu na szkolenie: "Cyfrowa rejestratorka i asystentka medyczna"

w dniu: 20 września 2024 r.

Podmiot *

Dane uczestnika szkolenia

Dane do faktury

Zgody *
Zgoda marketingowa

Zobacz inne szkolenia