Blog

Najnowszy artykuł:

Nasze wszystkie artykuły:

  • W pierwszej części wywiadu z Kamilem Kuczewskim – wykładowcą, szkoleniowcem, doradcą i trenerem rozwoju praktyk stomatologicznych – rozmawialiśmy o tym, jak ważna jest dobra atmosfera w zespole stomatologicznym, jak przekłada się ona na personel i pacjenta. Teraz pytamy, co może ją psuć i jak sobie radzić w takich sytuacjach.

    W pierwszej części wywiadu z Kamilem Kuczewskim – wykładowcą, szkoleniowcem, doradcą i trenerem rozwoju praktyk stomatologicznych – rozmawialiśmy o tym, jak ważna jest dobra atmosfera w zespole stomatologicznym, jak przekłada się ona na personel i pacjenta. Teraz pytamy, co może ją psuć i jak sobie radzić w takich sytuacjach.

  • Do 12 tys. zł na każdą szkolącą się osobę można uzyskać, występując o dotację z UE. Trzeba to zrobić szybko, bo we wszystkich województwach pojawiły się właśnie harmonogramy naborów.

    Do 12 tys. zł na każdą szkolącą się osobę można uzyskać, występując o dotację z UE. Trzeba to zrobić szybko, bo we wszystkich województwach pojawiły się właśnie harmonogramy naborów.

  • Można wyróżnić trzy poziomy zaawansowania w codziennej pracy lekarzy dentystów: poziom 1 – stomatologia jednego zęba; poziom 2 – stomatologia 1 kwadrantu; poziom 3 – stomatologia kompleksowa – wylicza Kamil Kuczewski z DentalWay.

    Można wyróżnić trzy poziomy zaawansowania w codziennej pracy lekarzy dentystów: poziom 1 – stomatologia jednego zęba; poziom 2 – stomatologia 1 kwadrantu; poziom 3 – stomatologia kompleksowa – wylicza Kamil Kuczewski z DentalWay.

  • Sukces praktyki stomatologicznej uzależniony jest głównie od jakości leczenia. Zanim jednak lekarz dentysta podda się osądowi pacjentów, popełnić może zbyt wiele strategicznych błędów, aby taka ocena miała jakiekolwiek znaczenie dla losów jego lecznicy. Jakie to błędy? Mówi o nich Kamil Kuczewski, trener rozwoju placówek medycznych „Dental Way”.

    Sukces praktyki stomatologicznej uzależniony jest głównie od jakości leczenia. Zanim jednak lekarz dentysta podda się osądowi pacjentów, popełnić może zbyt wiele strategicznych błędów, aby taka ocena miała jakiekolwiek znaczenie dla losów jego lecznicy. Jakie to błędy? Mówi o nich Kamil Kuczewski, trener rozwoju placówek medycznych „Dental Way”.

  • Pierwsza rozmowa z nowym pacjentem jest jak pierwsza randka – od jej powodzenia zależy to, czy dwójka ludzi zdecyduje się na drugie spotkanie. Druga wizyta z kolei jest miarą skuteczności – jeśli do niej dochodzi, to oznacza, że pacjent był na tyle usatysfakcjonowany, że postanowił wrócić.

    Pierwsza rozmowa z nowym pacjentem jest jak pierwsza randka – od jej powodzenia zależy to, czy dwójka ludzi zdecyduje się na drugie spotkanie. Druga wizyta z kolei jest miarą skuteczności – jeśli do niej dochodzi, to oznacza, że pacjent był na tyle usatysfakcjonowany, że postanowił wrócić.

  • 40 proc. mieszkańców USA przyznaje, że ma ograniczony dostęp do opieki stomatologicznej lub z niej nie korzysta z powodów finansowych. W Polsce, zdaniem GUS, jeszcze więcej, bo 48 proc. Sytuacja jest patowa.

    40 proc. mieszkańców USA przyznaje, że ma ograniczony dostęp do opieki stomatologicznej lub z niej nie korzysta z powodów finansowych. W Polsce, zdaniem GUS, jeszcze więcej, bo 48 proc. Sytuacja jest patowa.

  • Twój wizerunek jest jak sylwetka, którą można kształtować, rzeźbić, rozbudowywać i przede wszystkim poprawiać. Jak to jest, że niektóre placówki posiadają 20 tys. kart pacjentów, i jednocześnie nie mają pacjentów na implanty, estetykę czy bogatą protetykę mimo szczerych chęci?

    Twój wizerunek jest jak sylwetka, którą można kształtować, rzeźbić, rozbudowywać i przede wszystkim poprawiać. Jak to jest, że niektóre placówki posiadają 20 tys. kart pacjentów, i jednocześnie nie mają pacjentów na implanty, estetykę czy bogatą protetykę mimo szczerych chęci?

  • O tym, jak ważna jest dobra atmosfera w zespole stomatologicznym, jak przekłada się ona na personel i pacjenta rozmawiamy z Kamilem Kuczewskim – wykładowcą, szkoleniowcem, doradcą i trenerem rozwoju praktyk stomatologicznych.

    O tym, jak ważna jest dobra atmosfera w zespole stomatologicznym, jak przekłada się ona na personel i pacjenta rozmawiamy z Kamilem Kuczewskim – wykładowcą, szkoleniowcem, doradcą i trenerem rozwoju praktyk stomatologicznych.