Najważniejsze informacje na temat kursu

Termin realizacji kursu/egzaminu: 20.09.2024; 28-29.09.2024
Wymiar godzinowy kursu: 27 godzin
Format szkolenia: Szkolenie otwarte
Wymagania wstępne: Brak wymagań wobec kandydatów.
Minimalna liczba osób w grupie: 4 osoby
Certyfikat: Uczestnicy otrzymają certyfikat po ukończeniu kursu.
Cena kursu: 4500 zł brutto/netto za jednego uczestnika, 166 zł brutto/netto za osobogodzinę
Miejsce prowadzenia zajęć: Szkolenie stacjonarne w siedzibie Instytut DentalWay, Sokołowska 7/8, Warszawa 01-142

Cel kursu

Celem szkolenia jest nauka kompetencji asystentek stomatologicznych, które usprawnią codzienną pracę w gabinecie. Uczestnicy nauczą się zarządzania procesami, obsługi dokumentacji, korzystania z programów komputerowych, a także radzenia sobie w kryzysowych sytuacjach.

Program kursu

Dzień 1: Obsługa Komputera i Systemów CRM

  • Wprowadzenie do obsługi nowoczesnych narzędzi cyfrowych: Podstawy obsługi programów biurowych i ich interfejs.

  • Praktyczne ćwiczenia z programów biurowych: Tworzenie dokumentów w Wordzie, arkuszy kalkulacyjnych w Excelu, funkcje Excel.

  • Omówienie systemów CRM: Znaczenie CRM w branży stomatologicznej i jego zastosowania.

  • Szkolenie praktyczne z obsługi systemu CRM: Rejestracja pacjentów, zarządzanie terminami wizyt, monitorowanie historii medycznej.

Dzień 2: Procesy w Gabinecie Stomatologicznym

  • Optymalizacja procesów: Jak być lepiej zorganizowaną i budować nowe procesy.

  • Gra symulacyjna – budowanie z klocków: Praktyczne zadania związane z organizacją pracy.

  • Skracanie czasu pracy: Techniki efektywnościowe i zarządzanie energią.

  • Standaryzacja procesów: Budowanie i wdrażanie standardów pracy.

Dzień 3: Trudny Pacjent w Gabinecie Stomatologicznym

  • Prawa asertywne i ćwiczenie asertywności: Umiejętność kierowania rozmową i posiadania własnego zdania.

  • Rodzaje trudnych sytuacji i metody pracy z wymagającymi pacjentami: Techniki rozwiązywania problemów.

Prowadzący

  • Kamil Kuczewski

    Trener i doradca, specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z zakresu komunikacji z pacjentem oraz budowania modeli biznesowych w gabinecie stomatologicznym. Od 2009 r. prowadził szkolenia wewnętrzne, a od 2015 r. dla lekarzy dentystów. Gościł na szkoleniach m.in. dla OIL Warszawa, PTTS i Glaxo Smith Cline. Obecnie prowadzi webinary oraz wykłada przedmioty takie jak Tworzenia standardów obsługi pacjenta oraz Monitorowanie i rozwój standardów obsługi pacjenta na uczelni Collegium Civitas.

    Jego artykuły można przeczytać w gazetach i portalach stomatologicznych takich jak Stomatologia, Dental Tribune, Medical Tribune, Infodent, Dental Radio, Stomatologia, Dentowizja i Dentonet.

    W 2009 r rozpoczął pracę w firmie CSA, która zajmowała się pozyskiwaniem klientów – tam przez 4 lata rozwijał firmę, aż doszedł do poziomu dyrektora zarządzającego, który kierował grupą 70 pracowników firmy. Firma osiągnęła 2 miejsce w obsłudze klienta i sprzedaży w Polsce. W roku 2013 rozpoczął współpracę z placówkami stomatologicznymi. Prowadził rozwój gabinetów stomatologicznych w gabinetach typu ‘start up’ oraz jednostkach funkcjonujących na rynku od kilkunastu lat. W zakresie jego obowiązków była optymalizacja modeli biznesowych. W roku 2015 r. na bazie swoich dotychczasowych doświadczeń i szkoleń zaczął edukować właścicieli placówek stomatologicznych, menadżerów i lekarzy dentystów, rozpoczynając projekt DentalWay, który dynamicznie rozwija się, aż do dziś.

Formularz do zapisu na szkolenie: "Profesjonalna Obsługa w Gabinecie Stomatologicznym – Szkolenie dla Personelu Pomocniczego"

w dniu: 20 września 2024 r.

Podmiot *

Dane uczestnika szkolenia

Dane do faktury

Zgody *
Zgoda marketingowa

Zobacz inne szkolenia