Kluczowe korzyści

  • Celem szkolenia jest nauka kompetencji elektronicznych rejestratorek i asystentek medycznych. Podczas kursu uczestnicy nauczą się układać procesy, które usprawnią pracę rejestracji.
  • Ponadto uczestnicy zdobędą wiedzę z zakresu pracy z dokumentami, przydatnymi programami komputerowymi oraz poznają szczegółowe opisy procedur jakie mają miejsce w gabinecie stomatologicznym.

Kto powinien wziąć udział w szkoleniu

Rejestratorki i asystentki medyczne

Program szkolenia

Dzień 1: Obsługa Komputera i Systemów CRM

  • Wprowadzenie do obsługi nowoczesnych narzędzi cyfrowych: Uczestnicy zdobędą podstawową wiedzę dotyczącą nowoczesnych narzędzi cyfrowych oraz zapoznają się z interfejsem programów biurowych.
  • Praktyczne ćwiczenia z programów biurowych: Przeprowadzenie ćwiczeń praktycznych z obsługi pakietu Microsoft Office, Excel obejmujących m.in. tworzenie dokumentów w Wordzie, arkuszy kalkulacyjnych w Excelu, korzystanie z funkcji Excel.
  • Omówienie systemów CRM: Przedstawienie znaczenia systemów CRM w branży stomatologicznej oraz ich praktyczne zastosowanie w obsłudze pacjentów.
  • Szkolenie praktyczne z obsługi systemu CRM: Ćwiczenia praktyczne z wykorzystaniem konkretnego systemu CRM, obejmujące m.in. rejestrację pacjentów, zarządzanie terminami wizyt i monitorowanie historii medycznej.

Dzień 2: Systemy Nagrywania i Audytu Rozmów

  • Omówienie znaczenia nagrywania rozmów: Przedstawienie korzyści wynikających z nagrywania rozmów telefonicznych na recepcji stomatologicznej.
  • Szkolenie praktyczne z obsługi systemów nagrywania: Ćwiczenia praktyczne z obsługi systemów nagrywania rozmów, w tym uruchamiania, zatrzymywania i odtwarzania nagrań.
  • Wprowadzenie do procesu audytu rozmów telefonicznych: Omówienie procedury audytu rozmów telefonicznych w celu oceny jakości obsługi klienta.
  • Praktyczne ćwiczenia z odsłuchiwania i oceny rozmów: Ćwiczenia praktyczne z analizy nagranych rozmów telefonicznych w celu identyfikacji obszarów do poprawy.

Dzień 3: Obsługa Klienta w cyfrowych kanałach dystrybucji i analiza danych CRM

  • Przegląd funkcji i możliwości systemów CRM.
  • Znaczenie danych w CRM dla poprawy obsługi pacjenta.
  • Jak analizować dane z CRM (liczba połączeń, zapisy pacjentów, planowane działania).
  • Wprowadzenie do raportowania i analizy danych dla lepszego planowania pracy.

Każdy uczestnik otrzyma:

  • Certyfikat uczestnictwa

Prowadzący

  • Kamil Kuczewski

    Trener i doradca, specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z zakresu komunikacji z pacjentem oraz budowania modeli biznesowych w gabinecie stomatologicznym. Od 2009 r. prowadził szkolenia wewnętrzne, a od 2015 r. dla lekarzy dentystów. Gościł na szkoleniach m.in. dla OIL Warszawa, PTTS i Glaxo Smith Cline. Obecnie prowadzi webinary oraz wykłada przedmioty takie jak Tworzenia standardów obsługi pacjenta oraz Monitorowanie i rozwój standardów obsługi pacjenta na uczelni Collegium Civitas.

    Jego artykuły można przeczytać w gazetach i portalach stomatologicznych takich jak Stomatologia, Dental Tribune, Medical Tribune, Infodent, Dental Radio, Stomatologia, Dentowizja i Dentonet.

    W 2009 r rozpoczął pracę w firmie CSA, która zajmowała się pozyskiwaniem klientów – tam przez 4 lata rozwijał firmę, aż doszedł do poziomu dyrektora zarządzającego, który kierował grupą 70 pracowników firmy. Firma osiągnęła 2 miejsce w obsłudze klienta i sprzedaży w Polsce. W roku 2013 rozpoczął współpracę z placówkami stomatologicznymi. Prowadził rozwój gabinetów stomatologicznych w gabinetach typu ‘start up’ oraz jednostkach funkcjonujących na rynku od kilkunastu lat. W zakresie jego obowiązków była optymalizacja modeli biznesowych. W roku 2015 r. na bazie swoich dotychczasowych doświadczeń i szkoleń zaczął edukować właścicieli placówek stomatologicznych, menadżerów i lekarzy dentystów, rozpoczynając projekt DentalWay, który dynamicznie rozwija się, aż do dziś.

Formularz do zapisu na szkolenie: "Cyfrowa rejestratorka i asystentka medyczna – październik 2025"

w dniu: 10 października 2025 r.

Podmiot *

Dane uczestnika szkolenia

Dane do faktury

Zgody *
Zgoda marketingowa