Kluczowe korzyści
Kto powinien wziąć udział w szkoleniu
Rejestratorki medyczne
Program szkolenia
1. Profesjonalne rozmowy telefoniczne:
2. Rozwój kompetencji doradczych i sprzedażowych:
3. Prowadzenie rozmów z pacjentem w sposób zachęcający np. o cenach:
4. Prowadzenie rozmów z pacjentem nt. droższych usług medycznych
Każdy uczestnik otrzyma:
Efekty szkolenia
Po szkoleniu Uczestnik posiada uporządkowaną wiedzę i umiejętności dotyczące:
Długośc szkolenia – 2 dni
Prowadzący
mgr Marek Dornowski
Pomysłodawca, prezes i współwłaściciel Premium Dental Group – spółki, która zbudowała i zarządza placówkami stomatologicznymi Kraina Zdrowego Uśmiechu. Posiada szerokie doświadczenie biznesowe, które wykorzystuje podczas szkoleń. Wśród naszych klientów ceniony za dużą wiedzę i bardzo praktyczne podejście do tematu. Absolwent studiów MBA w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Szkolił się także w ramach Chartered Institute of Marketing. Praktyk i pasjonat dzielenia się wiedzą.
Formularz do zapisu na szkolenie: "Profesjonalna recepcja – Wizerunek i Obsługa pacjenta – październik 2025"
10 - 11 października 2025
Zobacz inne szkolenia
Termin: 11 - 12 września 2025
Miejsce: Warszawa
Cena: 3200 zł / 2 dni
Termin: 5 - 6 września 2025
Miejsce: Warszawa
Cena: 2600 zł / 2 dni
Termin: 5 - 6 marca 2026
Miejsce: Warszawa
Cena: 3500 zł / 2 dni
Termin: 20 - 21 listopada 2025
Miejsce: Warszawa
Cena: 2600 zł / 2 dni