Cel szkolenia
Celem szkolenia jest podniesienie poziomu umiejętności, które na co dzień są niezbędne wszystkim menadżerom i kierownikom do bieżącego działania firmy. Uczestnicy szkolenia poprawią sposoby budowania know-how firmy, zarządzania obiegiem dokumentów, jakość i szczelność wewnętrznych procesów. Ponadto będą znacznie lepiej diagnozować luki kompetencyjne, wyznaczać indywidualne cele i optymalizować pracę zespołu w sposób bardziej konkretny i asertywny. Firma będzie działała sprawniej i bardziej wydajnie. Po szkoleniu uczestnicy będą szybciej reagować na potencjalne problemy i im przeciwdziałać.
Główne rezultaty po wdrożeniu know-how ze szkolenia:
Dla kogo jest dedykowane to szkolenie
właściciele, menadżerowie, kierownicy
Program szkolenia
1. Budowanie know-how firmy
2. Dokumentacja medyczna
3. Diagnozowanie luk kompetencyjnych
4. Kontrola jako podstawa zarządzania
5. Zarządzanie projektami
6. Wdrażanie zmian
7. Mapa procesów i doświadczeń pacjenta
8. Budowanie i udoskonalanie procedur obsługi pacjenta
9. Asertywność
Charakter szkolenia
Szkolenie ma charakter szkolenia praktycznego dla branży medycznej, gdzie prowadzone są ćwiczenia przy każdym module. W trakcie szkolenia uczestnik będzie realizował ćwiczenia, które pozwolą mu na zastosowanie nabytej wiedzy w praktyce.
Efekty szkolenia
Uczestnik szkolenia zdobywa wiedzę w zakresie:
Uczestnik szkolenia zyskuje kompetencje w zakresie:
Prowadzący
Kamil Kuczewski
Trener i doradca, specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z zakresu komunikacji z pacjentem oraz budowania modeli biznesowych w gabinecie stomatologicznym. Od 2009 r. prowadził szkolenia wewnętrzne, a od 2015 r. dla lekarzy dentystów. Gościł na szkoleniach m.in. dla OIL Warszawa, PTTS i Glaxo Smith Cline. Obecnie prowadzi webinary oraz wykłada przedmioty takie jak Tworzenia standardów obsługi pacjenta oraz Monitorowanie i rozwój standardów obsługi pacjenta na uczelni Collegium Civitas.
Jego artykuły można przeczytać w gazetach i portalach stomatologicznych takich jak Stomatologia, Dental Tribune, Medical Tribune, Infodent, Dental Radio, Stomatologia, Dentowizja i Dentonet.
W 2009 r rozpoczął pracę w firmie CSA, która zajmowała się pozyskiwaniem klientów – tam przez 4 lata rozwijał firmę, aż doszedł do poziomu dyrektora zarządzającego, który kierował grupą 70 pracowników firmy. Firma osiągnęła 2 miejsce w obsłudze klienta i sprzedaży w Polsce. W roku 2013 rozpoczął współpracę z placówkami stomatologicznymi. Prowadził rozwój gabinetów stomatologicznych w gabinetach typu ‘start up’ oraz jednostkach funkcjonujących na rynku od kilkunastu lat. W zakresie jego obowiązków była optymalizacja modeli biznesowych. W roku 2015 r. na bazie swoich dotychczasowych doświadczeń i szkoleń zaczął edukować właścicieli placówek stomatologicznych, menadżerów i lekarzy dentystów, rozpoczynając projekt DentalWay, który dynamicznie rozwija się, aż do dziś.
Formularz do zapisu na szkolenie: "Skuteczny menadżer"
w dniu: 22 lutego 2025 r.