Cel szkolenia
Celem szkolenia jest pokazanie modelu komunikacji Nonviolent Communication (NVC) oraz zaprezentowanie jak za pomocą NVC konstruktywnie udzielać pozytywnej i negatywnej informacji zwrotnej, prosić o wsparcie i budować relacje oparte na współpracy, konstruktywnie odmawiać, konstruktywnie reagować na odmowę. Nonviolent Communication (NVC) to rewolucyjny model komunikacji oraz zmiany swoich negatywnych postaw stworzony przez Marshalla Rosenberga – amerykańskiego psychologia, psychoterapeuty i mediatora.
Grupa docelowa
Osoby pracujące w różnych zespołach.
Efekty szkolenia
Po szkoleniu Uczestnik posiada uporządkowaną wiedzę dotyczącą:
Po szkoleniu Uczestnik posiada następujące umiejętności:
Po szkoleniu UczestniK ma kompetencje:
Ramowy program usługi
1. Podstawy asertywności:
2. Prezentowanie usług gabinetu stomatologicznego:
3. Trudne sytuacje w placówkach medycznych:
4. Protokoły rozmów:
5. Rozmowa z różnymi typami pacjentów:
6. Techniki sprzedaży i negocjacji:
Prowadzący
Kamil Kuczewski
Trener i doradca, specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z zakresu komunikacji z pacjentem oraz budowania modeli biznesowych w gabinecie stomatologicznym. Od 2009 r. prowadził szkolenia wewnętrzne, a od 2015 r. dla lekarzy dentystów. Gościł na szkoleniach m.in. dla OIL Warszawa, PTTS i Glaxo Smith Cline. Obecnie prowadzi webinary oraz wykłada przedmioty takie jak Tworzenia standardów obsługi pacjenta oraz Monitorowanie i rozwój standardów obsługi pacjenta na uczelni Collegium Civitas.
Jego artykuły można przeczytać w gazetach i portalach stomatologicznych takich jak Stomatologia, Dental Tribune, Medical Tribune, Infodent, Dental Radio, Stomatologia, Dentowizja i Dentonet.
W 2009 r rozpoczął pracę w firmie CSA, która zajmowała się pozyskiwaniem klientów – tam przez 4 lata rozwijał firmę, aż doszedł do poziomu dyrektora zarządzającego, który kierował grupą 70 pracowników firmy. Firma osiągnęła 2 miejsce w obsłudze klienta i sprzedaży w Polsce. W roku 2013 rozpoczął współpracę z placówkami stomatologicznymi. Prowadził rozwój gabinetów stomatologicznych w gabinetach typu ‘start up’ oraz jednostkach funkcjonujących na rynku od kilkunastu lat. W zakresie jego obowiązków była optymalizacja modeli biznesowych. W roku 2015 r. na bazie swoich dotychczasowych doświadczeń i szkoleń zaczął edukować właścicieli placówek stomatologicznych, menadżerów i lekarzy dentystów, rozpoczynając projekt DentalWay, który dynamicznie rozwija się, aż do dziś.
Formularz do zapisu na szkolenie: "Profesjonalna recepcja – Asertywność i trudne sytuacje – czerwiec 2026"
6 - 7 czerwca 2026
Zobacz inne szkolenia
Termin: 11 - 12 września 2025
Miejsce: Warszawa
Cena: 3200 zł / 2 dni
Termin: 5 - 6 września 2025
Miejsce: Warszawa
Cena: 2600 zł / 2 dni
Termin: 5 - 6 marca 2026
Miejsce: Warszawa
Cena: 3500 zł / 2 dni
Termin: 20 - 21 listopada 2025
Miejsce: Warszawa
Cena: 2600 zł / 2 dni