Cel szkolenia
Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy i umiejętności, które mają znacznie poprawić współpracę w zespole i podwyższyć poziom zaangażowania pracowników. Szkolenie skupione jest na rozwijaniu współpracy zespołowej, roli właściciela jako autorytetu, motywowania pracowników, stawiania celów, skutecznej kooperacji ludzi ze sobą. Uczestnik po szkoleniu potrafi znacznie zwiększyć efektywność organizacyjną i osiąga lepsze wyniki.
Główne rezultaty po wdrożeniu know-how ze szkolenia:
Dla kogo jest dedykowane to szkolenie
właściciele, menadżerowie, kierownicy
Program szkolenia
1. Współpraca w zespole medycznym
2. Zespół jako organizacja
3. Procesy
4. Kobiecy zespół
5. Praca z pokoleniem XYZ
6. Zasady budowania zespołu
7. Role zespołowe
8. Proces rozwoju zespołu
9. Opór
10. Kaskadowanie celów na pracowników
11. Gry zespołowe
12. Dwustronna asertywna komunikacja i rozwiązywanie konfliktów
13. Zasady motywowania zespołu
14. Styl zarządzania
15. Kiedy i jak zwalniać pracowników
16. Autorytet własny – jak go rozwijać?
17. Jak zarządzać przez nieobecność?
Charakter szkolenia
Każdy uczestnik otrzyma:
Efekty szkolenia
Po szkoleniu Uczestnik będzie posiadał wiedzę z zakresu:
Uczestnik szkolenia zdobędzie kompetencje:
Prowadzący
Kamil Kuczewski
Trener i doradca, specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z zakresu komunikacji z pacjentem oraz budowania modeli biznesowych w gabinecie stomatologicznym. Od 2009 r. prowadził szkolenia wewnętrzne, a od 2015 r. dla lekarzy dentystów. Gościł na szkoleniach m.in. dla OIL Warszawa, PTTS i Glaxo Smith Cline. Obecnie prowadzi webinary oraz wykłada przedmioty takie jak Tworzenia standardów obsługi pacjenta oraz Monitorowanie i rozwój standardów obsługi pacjenta na uczelni Collegium Civitas.
Jego artykuły można przeczytać w gazetach i portalach stomatologicznych takich jak Stomatologia, Dental Tribune, Medical Tribune, Infodent, Dental Radio, Stomatologia, Dentowizja i Dentonet.
W 2009 r rozpoczął pracę w firmie CSA, która zajmowała się pozyskiwaniem klientów – tam przez 4 lata rozwijał firmę, aż doszedł do poziomu dyrektora zarządzającego, który kierował grupą 70 pracowników firmy. Firma osiągnęła 2 miejsce w obsłudze klienta i sprzedaży w Polsce. W roku 2013 rozpoczął współpracę z placówkami stomatologicznymi. Prowadził rozwój gabinetów stomatologicznych w gabinetach typu ‘start up’ oraz jednostkach funkcjonujących na rynku od kilkunastu lat. W zakresie jego obowiązków była optymalizacja modeli biznesowych. W roku 2015 r. na bazie swoich dotychczasowych doświadczeń i szkoleń zaczął edukować właścicieli placówek stomatologicznych, menadżerów i lekarzy dentystów, rozpoczynając projekt DentalWay, który dynamicznie rozwija się, aż do dziś.
Formularz do zapisu na szkolenie: "Rozwijanie współpracy zespołowej"
w dniu: 8 lutego 2025 r.
Zobacz inne szkolenia
Termin: 27 września 2024r.
Miejsce: Warszawa
Cena: 3200 zł
Termin: 5 października 2024r.
Miejsce: Warszawa
Cena: 1200 zł