Cel szkolenia
Celem szkolenia jest wdrożenie wiedzy marketingowej dostosowanej do specyfiki rynku medycznego. Uczestnicy nauczą się planować systematyczne działania marketingowe, dopasowane do potrzeb rynku oraz własnych możliwości. Poznają praktyczne, sprawdzone rozwiązania, dzięki którym zbudują wartość i prestiż placówki medycznej. Na szkoleniu Uczestnicy poznają również zależności między poszczególnymi elementami tworzącymi biznes a ich wpływem na generowanie przychodów.
Dla kogo jest dedykowane to szkolenie
Szkolenie przeznaczone jest dla lekarzy, właścicieli i menedżerów chcących poprawić wizerunek gabinetu, wypromować swoje usługi oraz pozyskiwać więcej pacjentów na kompleksowe zabiegi medyczne zwiększające zyski gabinetu.
Ramowy program usługi
1. Elementy marketing-mix w placówkach zdrowotnych
2. Tworzenie strategii marketingowej
3. Praktyczne narzędzia analizy rynku stosowane w placówkach medycznych:
4. Oferta placówki medycznej oparta na analizie rynku:
5. Wizyta pacjenta w placówce medycznej:
6. Komunikacja marketingowa:
Efekty szkolenia
Po ukończeniu szkolenia Uczestnik posiada wiedzę z zakresu:
Po szkoleniu Uczestnik posiada umiejętności:
Po szkoleniu Uczestnicy posiadają kompetencje:
Prowadzący
Kamil Kuczewski
Trener i doradca, specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z zakresu komunikacji z pacjentem oraz budowania modeli biznesowych w gabinecie stomatologicznym. Od 2009 r. prowadził szkolenia wewnętrzne, a od 2015 r. dla lekarzy dentystów. Gościł na szkoleniach m.in. dla OIL Warszawa, PTTS i Glaxo Smith Cline. Obecnie prowadzi webinary oraz wykłada przedmioty takie jak Tworzenia standardów obsługi pacjenta oraz Monitorowanie i rozwój standardów obsługi pacjenta na uczelni Collegium Civitas.
Jego artykuły można przeczytać w gazetach i portalach stomatologicznych takich jak Stomatologia, Dental Tribune, Medical Tribune, Infodent, Dental Radio, Stomatologia, Dentowizja i Dentonet.
W 2009 r rozpoczął pracę w firmie CSA, która zajmowała się pozyskiwaniem klientów – tam przez 4 lata rozwijał firmę, aż doszedł do poziomu dyrektora zarządzającego, który kierował grupą 70 pracowników firmy. Firma osiągnęła 2 miejsce w obsłudze klienta i sprzedaży w Polsce. W roku 2013 rozpoczął współpracę z placówkami stomatologicznymi. Prowadził rozwój gabinetów stomatologicznych w gabinetach typu ‘start up’ oraz jednostkach funkcjonujących na rynku od kilkunastu lat. W zakresie jego obowiązków była optymalizacja modeli biznesowych. W roku 2015 r. na bazie swoich dotychczasowych doświadczeń i szkoleń zaczął edukować właścicieli placówek stomatologicznych, menadżerów i lekarzy dentystów, rozpoczynając projekt DentalWay, który dynamicznie rozwija się, aż do dziś.
Formularz do zapisu na szkolenie: "Sprawdzone strategie budowania marki i pozyskiwania pacjentów"
w dniu: 15 marca 2025 r.
Zobacz inne szkolenia
Termin: 27 września 2024r.
Miejsce: Warszawa
Cena: 3200 zł
Termin: 5 października 2024r.
Miejsce: Warszawa
Cena: 1200 zł